Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Kondratyeva O$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
1.

Yakushev I. A. 
Mixed-Metal Palladium(II) Complexes: a Way from Heterometallic Carboxylates to Bimetallic Nanoparticles [Електронний ресурс] / I. A. Yakushev, N. Yu. Kozitsyna, O. N. Kondratyeva, S. E. Nefedov, V. K. Ivanov, M. N. Vargaftik, I. I. Moiseev // Proceedings of the International Conference Nanomaterials: Applications and Properties. - 2013. - Vol. 2, no. 2. - С. 02PCN35-02PCN35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/princon_2013_2_2_37
Попередній перегляд:   Завантажити - 380.794 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Kondratyeva O. 
Gesamtkunstwerk as a formula for creating artistic character in architecture by Volodymyr Pokrovsky [Електронний ресурс] / O. Kondratyeva // Architectural studies. - 2019. - Vol. 5, Num. 1. - С. 27-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/arcs_2019_5_1_6
Наукові відкриття кінця XIX - початку XX ст. докорінно змінили світогляд і розуміння тонкої структури всесвіту. Нове світосприйняття було взаємопов'язанe з "ренесансом" в образотворчому мистецтві, музиці, театрі, архітектурі, філософії, а синтез різноманітних мистецтв і мистецтв із наукою, філософією та релігією стали центральними у творчості чималої когорти митців fin de siecle. Це був час всеосяжної "культурної революції". Термін Gesamtkunstwerk вперше ввів до вжитку представник німецького романтизму, філософ, теолог К. Ф. Трандорфф (1782 - 1863). Німецький композитор і теоретик мистецтва В.-Р. Вагнер розвинув цю концепцію в есеях "Мистецтво і революція" та "Твір мистецтва майбутнього" 1849 р. Саме завдяки працям К. Ф. Трандорффа та В. Р. Вагнера термін Gesamtkunstwerk став відомим у мистецьких і мистецтвознавчих колах. Своєрідним віддзеркаленням цих синтетичних ідей став розвиток концепції "архітектура як Gesamtkunstwerk", яку втілювали, створюючи цілісні образи-будівлі та універсальні простори, архітектори Ф. Вебб ("Червоний будинок", приватний будинок, Лондон, 1859 - 1860 рр.); В. Берджес ("Будинок Башта", приватний будинок, Лондон, 1875 - 1881 рр.); О. Бекетов (приватний будинок, нині - "Будинок вчених", Харків, 1900 - 1901 рр.), В. Городецький, (приватний будинок, нині - "Будинок з химерами", Київ, 1901 - 1903 рр.). Творча універсальність була притаманна і архітектору-художнику В. М. Покровському (1863 - 1924). Амплітуда його життєтворчості відзначена надзвичайним розмахом: архітектор-художник, дизайнер (декоратор), реставратор, керівник численних будівельних проектів, громадський діяч, викладач - професор Харківського технологічного інституту 1919 - 1922 рр., професор Харківського художнього технікуму 1921 - 1924 рр. В. М. Покровському була властива важлива, глибинна риса творчої еволюції: випускник Імператорської академії мистецв, єпархіальний архітектор Холмсько-Варшавської і Харківської єпархій, він став одним із найвизначніших майстрів модерну в Україн. Ідея "архітектура як Gesamtkunstwerk" найвиразніше віддзеркалилася у його архітектурних творах, які були створені під час активної проектної практики на теренах Слобідської України впродовж 1906 - 1915 рр. Властивості "всеосяжного твору" були притаманні як його цивільній, так і культовій архітектурі, проте стаття зосереджує увагу на громадських і житлових будівлях 1910 - 1915 рр. у Харкові та Сумах. В архітектурних формотворах архітектор-художник вдало поєднує технічні досягнення; будівлі вирізняються архітектурною "полістилістикою", гармонійним синтезом різноманітних видів декоративно-ужиткового мистецтва. Кожна із цих споруд - особлива, але між ними можна почути внутрішню риму - вони є архітектурно-художніми образами. Рівень їх естетичної інтенсивності підкреслює висоту творчої думки В. М. Покровського, його міждисциплінарне мислення у створенні всеосяжного твору.Наукові відкриття кінця XIX - початку XX ст. докорінно змінили світогляд і розуміння тонкої структури всесвіту. Нове світосприйняття було взаємопов'язанe з "ренесансом" в образотворчому мистецтві, музиці, театрі, архітектурі, філософії, а синтез різноманітних мистецтв і мистецтв із наукою, філософією та релігією стали центральними у творчості чималої когорти митців fin de siecle. Це був час всеосяжної "культурної революції". Термін Gesamtkunstwerk вперше ввів до вжитку представник німецького романтизму, філософ, теолог К. Ф. Трандорфф (1782 - 1863). Німецький композитор і теоретик мистецтва В.-Р. Вагнер розвинув цю концепцію в есеях "Мистецтво і революція" та "Твір мистецтва майбутнього" 1849 р. Саме завдяки працям К. Ф. Трандорффа та В. Р. Вагнера термін Gesamtkunstwerk став відомим у мистецьких і мистецтвознавчих колах. Своєрідним віддзеркаленням цих синтетичних ідей став розвиток концепції "архітектура як Gesamtkunstwerk", яку втілювали, створюючи цілісні образи-будівлі та універсальні простори, архітектори Ф. Вебб ("Червоний будинок", приватний будинок, Лондон, 1859 - 1860 рр.); В. Берджес ("Будинок Башта", приватний будинок, Лондон, 1875 - 1881 рр.); О. Бекетов (приватний будинок, нині - "Будинок вчених", Харків, 1900 - 1901 рр.), В. Городецький, (приватний будинок, нині - "Будинок з химерами", Київ, 1901 - 1903 рр.). Творча універсальність була притаманна і архітектору-художнику В. М. Покровському (1863 - 1924). Амплітуда його життєтворчості відзначена надзвичайним розмахом: архітектор-художник, дизайнер (декоратор), реставратор, керівник численних будівельних проектів, громадський діяч, викладач - професор Харківського технологічного інституту 1919 - 1922 рр., професор Харківського художнього технікуму 1921 - 1924 рр. В. М. Покровському була властива важлива, глибинна риса творчої еволюції: випускник Імператорської академії мистецв, єпархіальний архітектор Холмсько-Варшавської і Харківської єпархій, він став одним із найвизначніших майстрів модерну в Україн. Ідея "архітектура як Gesamtkunstwerk" найвиразніше віддзеркалилася у його архітектурних творах, які були створені під час активної проектної практики на теренах Слобідської України впродовж 1906 - 1915 рр. Властивості "всеосяжного твору" були притаманні як його цивільній, так і культовій архітектурі, проте стаття зосереджує увагу на громадських і житлових будівлях 1910 - 1915 рр. у Харкові та Сумах. В архітектурних формотворах архітектор-художник вдало поєднує технічні досягнення; будівлі вирізняються архітектурною "полістилістикою", гармонійним синтезом різноманітних видів декоративно-ужиткового мистецтва. Кожна із цих споруд - особлива, але між ними можна почути внутрішню риму - вони є архітектурно-художніми образами. Рівень їх естетичної інтенсивності підкреслює висоту творчої думки В. М. Покровського, його міждисциплінарне мислення у створенні всеосяжного твору.
Попередній перегляд:   Завантажити - 2.058 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Sitak I. V. 
Methodological approach for developing online courses: a case study [Електронний ресурс] / I. V. Sitak, K. V. Vlasenko, O. M. Kondratyeva, I. V. Lovianova, O. O. Chumak // Educational Technology Quarterly. - 2023. - Vol. 2023, Iss. 4. - С. 436‑457. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/edtq_2023_2023_4_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.715 Mb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського